Fit pielęgniarka

Witajcie w ten deszczowy dzień!
Dzisiaj zapoznam Was z moją największą pasją, której uwielbiam się poświęcać. Jest to sport. Uwielbiam ćwiczyć a szczególnie z Mel B i Ewą Chodakowską.
trening sprawia, że całe ciało pracuje, pobudzane są wszystkie mięśnie i czuje się, że się żyje, dbając przy o tym o własną kondycję, ciało, ale co więcej siłę umysłu.

Zauważyłam, że ćwiczenia powodują, że... czuję się pewniejsza siebie, bardziej wierzę w swoje możliwości, w to że wiele mogę przezwyciężyć. Ćwicząc zawsze mam myśl Ewy:

"Twoje ciało może więcej,niż podpowiada Ci umysł"

Dzięki Ewie stałam się fajterką (głównie w trakcie treningu i odżywiania --> co jest dość trudne, bo uwielbiam jeść 😀 ) - zadbałam o siebie, uwierzyłam w siebie i wciąż popycham się do coraz nowszych możliwości i potrafię ocenić daną sytuację inaczej niż kiedyś.

Sport to wspaniałe przeżycie, uczucie, które dla mnie jest rodzajem relaksu, zapomnienia o wszystkich stresach. Pomimo że czuję zmęczenie, chęć odpuszczenia, nie odpuszczam, bo wiem, że to po treningu zniknie, a efekty będą spektakularne jeśli dotrwam do końca. Będę czuła się szczęśliwa, dzięki działaniu endorfin (znanych jako hormony szczęścia) i po wielu treningach zniknie parę centymetrów tu i tam 😻

Wydaje mi się, że w trakcie studiów nie będę miała 45 minut na trening z Ewą Chodakowską, ale postaram się zostać przy Mel B czy pojedynczych ćwiczeń, jakie poznałam. Nie chciałabym całkiem odpuścić czy zapomnieć o aktywności fizycznej. Jest ona ważna dla każdego człowieka bez względu na wiek.

A co Wy sądzicie o sporcie? Dużo jest nas fit studentek pielęgniarstwa czy pielęgniarek? Jak często trenujecie?

Miłego dnia 😊

Komentarze

  1. Ja też lubię z nimi ćwiczyć, ale najbardziej przypadła mi do gustu Marta Hennig (codzienniefit.pl), jej ćwiczenia są o niebo lepsze i zaraża pozytywną energią. Na razie jestem w klasie maturalnej i ćwiczenia wchodzą w grę tylko w weekendy, choć jak mam wolne to w tygodniu też. Też bardzo chce iść na pielęgniarstwo. 😁



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to przyszła koleżanka po fachu ^^ Słyszałam o kanale Marty Hennig, ale jakoś nigdy nie próbowałam ćwiczyć jej zestawów. Może teraz się odważę, póki jeszcze nie zaczęłam studiów :D
      Życzę Ci powodzenia w nauce i żebyś dostała się na pielęgniarstwo :3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pierwszoroczna studentka pielęgniarstwa

Troszkę nowości... o studiach na pierwszym roku pielęgniarstwa moim okiem

Zainspiruj się :3