Haul akademicki 2017/18

Skoro zaczął się już rok szkolny to do rok akademicki również zbliża się wielkimi krokami. Z racji, że nie mam żadnej znajomej starszej koleżanki czy kolegi na pielęgniarstwie nie mam bladego pojęcia, co będzie mi potrzebne. Przygotowania do przeprowadzki i studiów trwają. Dzisiaj przedstawię Wam to, co przygotowałam do tworzenia notatek.

W Internecie znalazłam kilka różnych metod na organizację notatek, ale nie wiem która przypadnie do gustu, nie wiem ile tego wszystkiego potrzebuję. Jedni widząc tę listę pomyślą, że przygotowuje się jak na wojnę, ale wolę teraz mieć więcej niż potem latać i szukać, gdzie jest papierniczy. 

- teczka harmonijkowa
- wkłady do segregatora A4 - 6 kolorowych po 50 kartek (łącznie 300 kartek) i 3 zwykłe (łącznie 200 kartek)
- 3 bruliony B5 po 120 kartek
- skoroszyty
- klipsy kolorowe
- segregator A4
- zszywacz
- kalendarz na rok 2017/18
- długopisy
- i mnóstwo kolorów: cienkopisy, zakreślacze, karteczki indeksujące

A jak u Was wyglądają przygotowania do studiów/ powrotu do szkoły? 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pierwszoroczna studentka pielęgniarstwa

Troszkę nowości... o studiach na pierwszym roku pielęgniarstwa moim okiem

Zainspiruj się :3